Website of the project Dolibarr France Dolibarr Spain Dolibarr Deutschland Dolibarr Italie

Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Μυστικό Κλειδί Να με θυμάσαι
Λέξη-Κλειδί

ΘΕΜΑ: Διαχείριση Κλήσεων και Επικοινωνίας Γενικότερα

Διαχείριση Κλήσεων και Επικοινωνίας Γενικότερα 1 Μήνας 6 Ημέρες πριν #2635

  • aris99
  • Το Άβαταρ του/της aris99
  • Αποσυνδεμένος
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1
  • Κάρμα: 0
Καλημέρα!

Είμαι νέος χρήστης του Dolibarr και θέλω να το χρησιμοποιήσω και ως ERP και ως CRM. Ως ERP όλα βαίνουν καλώς. Ψάχνωντας από εδώ και από εκεί βρίσκω τρόπους να κάνω σχεδόν ότι χρειάζομαι.

Ως CRM όμως, αισθάνομαι ότι υπάρχει κάποια έλλειψη. Συγκεκριμένα, ψάχνω να βρω έναν τρόπο να καταγράφω την επικοινωνία μου με τους πελάτες. Τα email, τις συναντήσεις(κορονοϊού επιτρέποντος) και τις κλήσεις βασικά, αυτά με ενδιαφέρουν. Αλλά δεν βρίσκω κάτι, ούτε στην έκδοση που έχω εγκατεστημένη, ούτε στα διαθέσημα plugins.

Σημειωτέων, όλη αυτή την επικοινωνία θα την περνάω χειροκίνητα.

Θα με εξυπηρετούσε αν η λύση που θα βρεθεί μπορεί να ενσωματώνει λειτουργίες όπως η Καμπάνια κτλ αλλά σε δεύτερη μοίρα.

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθίσει; Ευχαριστώ πολύ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.115 δευτερόλεπτα